Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

ΑΛΛΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

Χριστός εστί ο Μεσσίας της ψυχής.
Χριστός θα πει : Ανθρωπιά.
Χριστός εστί ο Πατέρας με τον Υιό.
Χριστός θα πει : ο ενδεδυμένος τον Λόγο του Υψίστου.
Χριστός θα πει : Το δικό σου εγώ να είναι το εσύ του άλλου εαυτού σου το Ένα, που Φώτισε ο Λόγος Χριστός.
Χριστός εστί ο Ελληνισμός.
Και Ελληνας εστί ο Ιερός ο Λόγος,
και ιερό δεν είναι αδέλφια μου αυτο που καίει την αμαρτία,
αλλά αυτό που φωτίζει την "αστοχία",
και φωτίζει τον Άνθρωπο προς την Ανθρωπιά Του.

Οκτώ χειμώνες έκανα να δω,
αυτό που ήταν το είναι μου και είναι στο τώρα μου ... το Εγώ.

Περάσαμε πολλά καλά και πολλά κακά.
Ζητούμε τα καλά και πολεμάμε για την Αλήθεια,
μα δεν γνωρίζουμε αδέλφια μου της λήθης τα τερτίπια.
για αυτό με ευλόγησαν των Ουρανών οι Αγγέλοι...
Αγγελικά να σας τα πώ και να σας δείξω τον Έναν Ουρανό που είναι η ψυχή μας,
σταγόνες της βροχής εδώ στην γη.

Οι Άνθρωποι ως κύματα αγωνίζονται για το ποιο κύμα θα προσπεράσει το ένα τ' άλλο.
Και δεν βλέπετε αδέλφια μου πως το μυαλό σας δεν έμαθε να σκέπτεται όπως η καρδιά μας, αλλά να σκέπτεται όπως τα πρέπει και δεν πρέπει των διδασκάλων που σας φώτισαν....και για φως αδέλφια μου έχετε αντί την Αγαπη Θεό...
ως απο μόνοι σας θεοί να κρίνετε και να κατακρίνετε αν υπάρχει Θεός η Όχι.


Ταπείνωση αδέλφια μου διδάσκει το Άγιο Όρος της Βασίλισας όλου του κόσμου της Παναγιάς μας.
Ταπείνωση εστί : Να παραδεχθείς εις τον εαυτόν σου την ήττα σου απο την σοφία Αυτου που σε Αγαπά και σε δώρισε την Θεοτική Δύναμη Του.
και Αθάνατε Ορθόδοξε Χριστιανέ.
Γίνε Αυτό που είσαι,
και όχι αυτό που θα ήθελες να είσαι.
Η Σοφία η Αγία του Θεού σε προσκαλεί στο τραπέζι της,
να φάμε και να πιούμε μαζί αδελφομένοι τους καρπούς Της Ουράνιας Σοφίας του Πατέρα μας.
Και να πιούμε το κρασί της Αιωνιότητας που μας Χάρισε ο Ιησους μας ο Χριστός.... αγάπες, αγάπη Μου.
***

Κάποτε μου παρουσιάστηκε ο Σατανάς και μου είπε: ”Εγώ είμαι ο Χριστός, προσκύνα με”. Του απάντησα: ”Εγώ τον Χριστό μου πάντα τον προσκυνώ. Και αν ήσουν ο Χριστός, δεν θα μου ζητούσες να σε προσκυνήσω”,
και έτσι προδόθηκε ο αντίχριστος.

Το Όχι στην ιερή αγελάδα του Ισραήλ το μεταμόρφωσαν σε ναι (πρόσφατο δημοψήφισμα).
Και το έκαναν ναι στην βασιλεία του Ισραήλ.

...και ετσι η Ελλάς είναι Αυτή Επάνω στον σταυρό....της κατάρας του αντιχρίστου.
Μα άλλα γράφει ο Θεός στο βιβλίο της Ζωής Του...
σας καλώ να τα δείτε...https://www.youtube.com/watch…
αμήν.


ιωάννης Βασιλεύς και γέροντας των Άγιων Γερόντων....υποτακτικός και δούλος της Αλήθειας Μας...