Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΓΕΡΟΝΤΩΝ

Aγάπες μου γλυκές, του Ιησού Χριστού μας παιδιά ευλογημένα,
και από τους θεούς της γης εσείς τα καταραμένα, γιατί κάποιος Αδάμ, έφαγε ένα μήλο κάποτε που κάποιος εγωιστής θεός...μίσησε τους Έλληνες όπως σήμερα ο θεός Ισραήλ εμάς την Ελλάδα.

Αδέλφια μου Έλληνες Ορθόδοξοι Άνθρωποι, τυφλοί δεν βλέπετε πως αντί για αυτήν την ζωή που κάνετε, σταυρώνετε σε αυτήν την ζωή την Αγάπη της φύσης της ψυχής σας.

Αδέλφια μου Έλληνες,
τυφλοί σατανάδες από μόνοι σας θεοί...δεν βλέπετε πως εσείς είστε ο Υιός του είναι του εγώ σας........τυφλά πρόβατα ξυπνάτε!

Εγώ που σας το φωνάζω...είμαι ο Λόγος του Αγίου Θεού....που είναι ο Λόγος.........της καρδιάς σας το είναι.

Σκλάβοι των δεσποτάδων μάγων τσαρλατάνων της αγιοσύνης των εβραίων που σας έχει ως ζώα να εργάζεστε για να περνούν αυτοί καλά και ο Ελληνισμός στην μέρκελ υπουργός...και τα παιδιά μου να ζουν χάρη σε εσάς χειρότερα.

Πατέρα και μητέρα...δεν είμαι το τσογλάνι που σου λένε, εσύ όμως τι είσαι στα μάτια του Θεού...που ακούς ότι σου λένε αυτοί που μισούν την Ελλάδα, τον Χριστό και την Ανθρωπιά μας;;;

Σκέψου, ναι! κρίνε με!
Ναι! βρίσε με!
Μα τα παιδιά σου δεν επιτρέπω να τα γ@μ@νε οι παπάδες...που τους Ιερείς της Αγίας εκκλησίας μας παρέδωσαν στον Θεό της βουλής του αντίχριστου έθνους που κυβερνάνε την Ελλάδα και τα Ιερά Της!

ιωάννης στυλιανός...ο προστάτης των παιδιών σας, από πουστ@ρ@δες πατέρες......σαν και τα μούτρα σας.

Ποιος από εσάς ορέ βλέπει την γυναίκα ως την Παναγία;
Ποιος από εσάς ορέ βλέπει τους αδελφούς Του ως τον Χριστό;
Εγώ ο μη επιτρέπων στους εβραίους να κυβερνούν τα δικά τους θέλω επάνω στα πρέπει του λαού του Ιησού Χριστού.

Στυλιανός......χειροτονηθείς από αγίους πατέρες και εγγράφως να κηρύττω τον Λόγο του Θεού και να φωτίζω την Ελλάδα στα πρέπει της φύσης της Αγάπης του Θεού και Πατέρα μας....η ντροπή της μάνας μου και του Πατέρα μου...το τσογλάνι το αγαπητό από την πουτ@ν@ εκκλησία των σατανοδεσποτάδων γκέι, που την μάνα και τον πατέρα μου και τα αδέλφια μου και την Ελλάδα μου......σήμερα οι ευσεβείς ριχάρδοι φορώντας σουτιέν ως αγοροκόριτσα.......πολεμούν εμένα για να φάνε τα χωράφια και το αίμα των παιδιών μου.......

Ουαί σε όλους σας ψευτο-ιωάννηδες και ψευτο-αγιοταφίτες και ψευτο-έλληνες τσαρλατάνοι λωποδύτες...εγώ ειμί ο Άγιος και αιώνιος Λόγος του Θεού...και προστάτης των Αγίων παιδιών Μου...που όσο και να με βρίζουν οι εφρέμιδες και τσαρλατάνοι ψευτο-ιερείς....διαμάντια ο Θεός Μου έχει στην καρδιά των παιδιών μου,
γιατί εγώ δεν έχω πια καρδιά........την Χάρισα στην δική σου Ελλάδα μου Αγάπη.


Ιωάννης ο μακαρίτης Στυλιανός........ο αγάμητος από την αγία εκκλησία του σατανανθρώπου βοθρολομαίου και των ΓΟΧ.......εγώ ειμί ο γέροντας του Θεού Και της Παναγιάς, ο ΕΝ Χριστώ, ο χριστός λόγος χριστέ αδελφέ μου.






ΝΑ ΕΝΩΘΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ !!!