Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

ΝΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΣΑΤΑΝΑΣ !!!!



Το έθνος των Ελλήνων σήμερα είναι σκλαβωμένο στα χέρια των ξένων εθνών... Είναι γιατί οι ιερείς, όπως τότε, έτσι και σήμερα στο όνομα του Αγίου Πνεύματος σταυρώνουν την Ελλάδα και τον λαό της. 

Γνωρίζουν πολύ καλά, και δεν είναι οι "ου γαρ οίδασι τι ποιούσι".
Γνωρίζουν πως αυτοί που βασιλεύουν στην Ελλάδα δεν είναι καν Έλληνες.... αλλά αλλοδαποί Εβραίοι και ως θρησκεία τους έχουν το Talmud =ταλμούδ.
Οπότε όλη η Εκκλησία που σιωπά και κρύβει από την Ελλάδα την αλήθεια είναι του αντίχριστου καρποί. 



Εγώ ο Ιωάννης ηγούμενος της του Θεού Αγίας Θεομήτορος Εκκλησίας, σας έδειξα το πρόσωπό μου και το όνομά μου, και ως λαϊκός Έλλην Ορθόδοξος Χριστιανός σας κατηγορώ ότι είστε καταδικασμένοι εις αιώνιο θάνατο τον αθάνατο.
Διότι είστε εν τω προσώπώ μου, μάγοι, τσαρλατάνοι, κομπογιαννίτες, ένα με το σινάφι των Εβραίων λωποδύτες.
Όλοι εσείς οι παραχαράκτες των Αγίων Γραφών εμάς των Ορθοδόξων Ελλήνων, που έχουν για θέωσή τους το σπέρμα του ανδρός να συνουσιάζεται με τον αφοδευτήριο του ανδρός.


Ουαί σε σας που παραδώσατε τα παιδιά σας στα χέρια αυτών των βασιλέων.
Έρχεται Κρίσις Κυρίου, ο Χριστός αποκαλύφθηκε εις τους λαϊκούς.
***

Να πηγαίνετε στην Εκκλησιά με την αγάπη του Ιησού Χριστού μας στην καρδιά, και με το πνεύμα της καρδιάς Του να είναι η βλέψη της ματιάς σας.
Στο εμείς της Εκκλησίας, του ενός του κάθε αδερφού είναι ο Χριστός.
Ακούστε τα λόγια των ιερέων, είναι των Αγίων Πατέρων μας.
Γνώσθε τον Χριστό μέσα στην αγάπη, η συνέχεια στο κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο....και καθαρίστε τους σατανάδες και τα παραμύθια τους.

***

ΝΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΣΑΤΑΝΑΣ:  





Ο Ελληνισμός είναι ο Εωσφόρος, ο έκπτωτος άγγελος.
Και ο Ιησούς Χριστός είναι ο σατανάς για τους Εβραίους, οπότε είναι θέμα της Ιεράς Συνόδου και μεγάλη η ευθύνη της, ώστε να λάμψει στο φως των ανθρώπων η αλήθεια.
Επίσης για τους ΓΟΧ (γνήσιοι ορθόδοξοι χριστιανοί) και ειδικά οι Ματθαιϊκοί, σατανάς γι'αυτούς είναι όποιος δεν ανήκει στην παράταξή τους.
Οπότε για να ξεκαθαρίζουν τα πράγματα και να γνωρίζουν οι Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί, εντός ημών είναι πάσα Θεού δύναμις.
Τούτη η δύναμις είναι στα χέρια του ανθρώπου.

Το μήλο της γνώσης του καλού και του κακού, και το να είσαι από μόνος σου θεός, είναι η εμπειρία που αποκτάμε εδώ σε αυτήν την παρουσία μας στη γη.
Μέσα στην καρδιά του ο άνθρωπος, γαλουχείται να έχει δύο λύκους, τον καλό και τον κακό.
Όποιον από τους δύο ταΐζεις... τούτο και το αφεντικό σου.
Και σήμερα σας ρωτάω, ποιον φοβάστε;
Τον Χριστό ή τον σατανά;
Τούτος και ο αφέντης σας, αλλά πριν βιαστείτε να απαντήσετε διαβάστε παρακάτω :
***
Αγάπη αγάπη, διδάξου από μένα που Είμαι η Αγάπη.
Εγώ ειμί ο Θεός σου.
Εγώ ειμί το δέντρο κι εσύ ο καρπός μου ο αγαπητός, και αγάπη δίχως σοφία δεν είναι αγάπη, αλλά ξένος από το δέντρο μου καρπός.
Μήτηρ της Σοφίας η Αγάπη, τέκνα της σοφίας το αγαθό, η συμπόνοια και η αδερφοσύνη.
Για να γνωρίσεις το πρόσωπό μου πρέπει πρώτα να αγαπήσεις τον Λόγο, που ξεδιψά την ψυχή η οποία μέσα από την στειρότητά της αναγεννιέται εις την Αιώνιαν Ζωήν... από αυτή τη ζωή! 

Εσύ αγάπη μου (άνθρωπε), προϋπήρχες πριν αποκτήσεις την εαυτότητά σου, κατά χάριν ήδη γεννημένος να είσαι του δέντρου Μου της Ζωής καρπός.
Σεις οι υιοί Μου και οι θυγατέρες Μου, είστε το αλάτι της ζωής.
Μα σας απέκρυψαν το αλάτι της Αλήθειας.
Το άλας συντηρεί την ζωήν, δεν χαλάει...
Κι όπως το αλάτι καυτηριάζει τους μύκητες και τη σαπίλα, έτσι και η αγάπη είναι η δύναμη που αποστειρώνει το πνεύμα.
Αφανίζει το ψέμα και χαρίζει στη σκέψη του ανθρώπου, του Ήλιου Μου το βλέμμα.
Και ίσκιος δεν δύναται να καλύψει την ματιά σου, διότι το φως εν τη σκοτία φαίνει και η σκοτία ου κατέλαβον αυτό.
Εσύ ήλιε μου, τις ακτίνες, τις σκέψεις σου δες... και μάθε να διδάσκεσαι από την φύσιν της καρδιάς σου, μελέτα τα γεροντικά και Άγια Γραπτά σου.
Ακτίνες είναι οι σκέψεις της άγνοιας για το μετά.
Βλέπεις το σκοτάδι της άγνοιας για το μέλλον σου;;
Χαμογέλα, γιατί όσο σκοτάδι βλέπεις τόσο χώρο έχεις να το γεμίσεις με το άπλετο φως της αγάπης σου.

Αγάπη, αγάπη, αγάπη
Σε καλώ στο Τραπέζι της Αγίας Εκκλησίας Μου κάθε Κυριακή,
αυτή τη φορά ζητώ εσύ να με καλέσεις να έρθω στο σπίτι σου και να ευλογηθείς με τη θεία αλήθεια.
Άνοιξε την καρδιά σου, καθάρισέ την και θα σου την γεμίσω με ουράνια λουλούδια.


Ιω