Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Σάββατο 27 Αυγούστου 2016

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ!!!


Σπάσε το εγώ σου, και γίνε το Είναι Σου.
και έτσι το Εσύ τους, θα είναι το Εγώ σου.
Πιες το νερό που τρέχει από τα χείλη μου και γράφει η καρδιά μου.
Ξεδίψασε την Αγάπη σου από την Αγάπη που τρέχει μέσα από την γη του Ουρανού σου ψυχή.


Μην ψάχνεις να βρεις ποιος είμαι εγώ και μην μου εξηγείς ποιος είσαι εσύ και τι ξέρεις και τι γνωρίζεις.
Σιώπα τα νερά σου ψυχή μου και πιες του Είναι σου το θεϊκό το νερό της Ζωής του Εγώ μας...
Αυτό το νερό που δεν έχει δρόμους και πορείες που σου χαράξανε με πρέπει και δεν πρέπει κάποιοι Άλλοι.

Το Φως Φωτίζει και βλέπεις την φύση της ψυχής και δεν ψάχνει δρόμους και πορείες, αλλά έχει φτερά και πετά ελεύθερα μέσα στην αιώνια Αγάπη.

Φόρα το φόρεμα σου το λευκό, είναι το ύδωρ το Ελληνικό, που Ευλόγησε με το Άγιο Αίμα Του ο Ιησούς Χριστός μας.
Ελλάδα Είναι ο Ιησούς μας ο Χριστός....

Αγία Σοφία του Θεού είναι το κορμί Σου.

Ναός της Σοφίας αυτής είναι η ψυχή Σου
·
Και Πνεύμα Θεού η Ανθρωπιά που οι Έλληνες οι Πατέρες μας ως Εθνολόγοι του Άλφα και του Ωμέγα την Ανθρωπιά φώτισαν.

Γενίτσαροι οι λύκοι και αν μπήκαν στο μαντρί
·
αντίχριστοι και αν στον θρόνο του Ιησού Χριστού μας κάθισαν
·
το Άγιο Βάπτισμα που Ουράνιου Πατέρα μας και υψίστου Θεού και αν ποδοπάτησαν...
Αδέλφια μου Ορθόδοξοι Έλληνες Χριστιανοί... Ελήλυθε η Ώρα της Αλήθειας.

Ελήλυθε η Αιώνια ώρα της Αθάνατης των Ανθρώπων Χρυσής Κυριακής.
Αυτής της Κυριακής που θέλουν δεν θέλουν οι δολοφόνοι της Αλήθειας και του σκότους ιεροσολυμίτες επαγγελματίες διαψευστές της Αλήθειας θα καούν μέσα στα ψεύδη τους και την δική τους κατάρα .....

ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΔΙΑΙΡΈΤΟΥ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΗ Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.

ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ Ο ΠΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΔΥΣΤΥΧΊΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ.
ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ΚΑΝΙΒΑΛΩΝ ΟΙ ΦΑΤΡΙΕΣ… ΠΟΥ ΩΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΤΑΦΟΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ... ΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

Αμήν αμήν αμήν σας λέγω εγώ ο Λόγος ο Ιερός του Θεού στην γη.

ΜΕΤΑΝΟΗΤΕ! ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ...

ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΣΕΤΑΙ ΤΑΧΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ. ΑΜΗΝ



ιωάννης του Θεού ηγούμενος των Αγίων Πατέρων της εν Άθω Βασιλείας.

μη γκόημ.
***


ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ !!!